Saturday, June 16, 2012

Procedures RFA today at 9-11am at prince court med centre

Syukur alhamdullil.selamat buat RFA.need rest.bila dah okey will update the procedures.lah Lama betul tak update blog nie.
apa yang aku igt lepas kena sorong ke OT room. doc bius ada brief sikit skit pasal ubat etc.. saat yg paling debar bila masuk dalam bilik OT tu .. mak aii ramai betul. dalam 10 orang gitu.. diorang looks cheerful.. tapi aku?? hahaha deborrr. doc bius ckp okey lepas saya inject ubat nie. u count till 10.. hahah. rasa tak sampai 10 kot terus aku rasa black out terus.. sedar sedar aku dah ada kat bilik Rehab tu. hubby n adik dah dok keliling.. masa sedar memang rasa mual yg amat dan aku muntah baper kali tah .. mungkin pasal ubat bius tu kot. n paling ketara hilang rasa sakit kat leher tu...tp rasa tak leh langsung gerak kiri kanan leher tu.. gelabah betul time tu.. aikkk... tp bila doc datang ckp normal rasa gitu amik masa nak back to normal.. lepas few hours doc puas hati semua condition aku. aku ditransfer ke wad biasa. malam tu hubby teman. sian pulak tgk dia letih.

No comments:

Post a Comment